Imbuing

IMBUING

🇬🇧 Read this page in English. 🇬🇧

SPIS TREŚCI
Imbuing, czy też nasycenie jest stosowane najczęściej w celu ulepszenia posiadanej broni, zbroi, hełmu, tarczy butów oraz plecaka na określony czas. W zależności od potrzeb to gracz decyduje o tym jakie nasycenia znajdują w poszczególnych elementach swojego ekwipunku. W przeciwieństwie do tego co znamy, każdy gracz już od samego początku gry ma dostęp do nasyceń III-ciego rzędu.
Nie trzeba w tym celu zabijać żadnego Bossa ani robić żadnego questa.
Każde nasycenie znika po 20 godzinach użytkowania, po tym czasie gniazdo znów jest puste i może zostać ponownie nasycone ( można też za opłatą ściągnąć nasycenie wcześniej, w dowolnej chwili ). To, kiedy nasycenie jest używane, zależy od rodzaju nasycenia, można podzielić je na:
  • Niezwiązane z walką, takie jak zwiększenie prędkości lub pojemności naszego plecaka. Zużywane są wtedy kiedy mamy te przedmioty na sobie.
  • Związane z walką, takie jak zwiększenie ochrony przed danym żywiołem. Zużywają się, gdy mamy przedmiot na sobie oraz gdy jesteśmy w trakcie walki. Zauważ, że bycie w PZ nie oznacza od razu, że nie jesteśmy już w trakcie walki, przebywanie w strefie ochrony jedynie to ukrywa. Kiedy odłożymy przedmiot do skrzynki depozytowej, domku czy nawet do plecaka czas nasycenia nie będzie upływał.
Potrzebne surowce do nasycenia możemy zdobyć na dwa sposoby: wydropić potrzebne przedmioty bezpośrednio z potworków lub zdobyć Gold Tokeny i wymienić je u NPC Yana na potrzebne do imbuingu przemioty.

Jeśli poszukujesz konkretnego potworka zaleca się sprawdzenie naszego artykułu “Teleport Room”.

GOLD TOKEN
WAGA
ŁĄCZENIE
LEVEL
2.00 oz.
100
Nie dotyczy
OPIS

Żeton, który możemy wymieniać u NPC Yana za przedmioty potrzebne do nasycenia/imbu.

⁣⁣UZYSKANIE PRZEDMIOTU

⁣* Kupno od innego gracza (np. poprzez market);
* Jedna z możliwych nagród na Giveriańskiej Ruletce;
* Wypada z customowych potworków, tych „pokatameronowych” ( np. Brachiodemon, Feverish Citizen czy Ghost Wolf ), jak i na Galactic World ( np. Baleful Bunny, Girtablilu Warrior, Instable Breach Brood ) oraz Island of Heroes ( np. Venerable Girtablilu );
* Możliwy do wydropienia z Daily Bossów;
* Możliwość wymiany za Pirate Coin w specjalnych miejscach z dźwigniami;

Bohater niezależny, który Gold Tokeny wymienia na przedmioty potrzebne do nasycenia/imbu. Znajduje się najczęściej w głównych siedzibach miast.
LOKALIZACJA
Spoiler: Trasa Elysium
Spoiler: Trasa Galactic World
Spoiler: Trasa Wyspa RPG
Spoiler: Trasa Wyspa Hero
NASYCENIE I RZĘDU
KOSZTUJE 2 GT
Hi Trade → [Nazwa Imbu] → Basic Yes
NASYCENIE II RZĘDU
KOSZTUJE 3 GT
Hi Trade → [Nazwa Imbu] → Intricate Yes
NASYCENIE III RZĘDU
KOSZTUJE 4 GT
Hi Trade → [Nazwa Imbu] → Powerful Yes
Po zdobyciu potrzebnych surowców i zebraniu pieniędzy można przejść do akcji. Nasycenie można nałożyć na przedmioty ze specjalnymi gniazdami, należy pamiętać, że każde nasycenie jest dostępne tylko dla określonego typu przedmiotów.
Obrazek przedstawia Soulpiercer , który ma dostępne 3 gniazda, w które możemy „wsadzić” nasze nasycenie.
Kiedy mamy wszystkie potrzebne przedmioty szukamy maszyny o nazwie „Imbuing Shrine”, najczęściej znajdują się one w pobliżu NPC Yana. Możemy także kupić naszą osobistą maszynę w Store za 150 TC zwykłą „Imbuing Shrine albo za 200 TC udekorowaną „Gilded Imbuing Shrine.
Klikamy na maszynę prawym przyciskiem myszki (PPM), następnie lewym przyciskiem myszy (LPM) na przedmiot, w który chcemy wsadzić nasycenie. Pamiętaj, aby twój item znajdował się w plecaku ( jeśli nosisz go na sobie, zdejmij go ). Wybieramy gniazdo, w które chcemy wsadzić nasycenie, wybieramy z dostępnych interesujący nas efekt ( najlepiej wziąć nasycenie III rzędu ) oraz zaznaczamy opcję 100%”, dzięki której mamy pewność, że uda nam się nasycić przedmiot. Jednak jeśli nie zaznaczymy tej opcji, będziemy mieć przy nasycaniu III rzędu jedynie 50% szansy na to, że gniazdo zostanie nasycone. Kiedy nam się nie uda, zużyte materiały i pieniądze nie zostaną nam zwrócone. W celu zakończenia klikamy obrazek pod „Success Rate”, potwierdzamy opcją “Yes” i gotowe.
[ * ] Czasem, choć bardzo rzadko, występuje pewien bug. Gdy wszystkie sloty z imbuingu w jednym przedmiocie są zapełnione i pozostały czas jest różny to mimo to oba znikną w momencie, gdy skończy się pierwszy z nich ( np. jedno nasycenie ma zniknąć za 4h, drugie za 16h, mimo to oba znikną za 4h ).

Naciskamy prawy przycisk myszy (PPM) na shrine, lewy przycisk (LPM) na przedmiot, zaznaczamy slot z nasyceniem, które chcemy usunąć. Jak widzimy kosztuje to 5, 000,000 gp , klikamy opcję
Clear Imbuement”, w następnym komunikacie klikamy “Yes” i gotowe. Teraz możesz wsadzić kolejne nasycenie bez konieczności wyczerpania poprzedniego (do końca) podczas rozgrywki.

DLA DRUIDÓW

Dla druidów zaleca się 2x Powerful Void (1x w broni, 1x w hełmie), 1x Powerful Epiphany (w hełmie), 1x Powerful Strike (w broni) oraz zależnie od potworków, na których expimy, imbu z odpornościami na żywioły w zbroi oraz tarczy.

DLA RYCERZY

Dla rycerzy zaleca się 2x Powerful Vampirism (1x w broni, 1x w zbroi), 1x Powerful Strike (w broni), 1x Powerful Void (w hełmie), 1x Powerful Slash / Chop / Bash (w hełmie) i jeśli mamy broń dwuręczną z trzema gniazdami na nasycenia to w trzecie wolne gniazdo możemy według własnych potrzeb wybrać albo Powerful Void albo Powerful Slash / Chop / Bash . Do tego zależnie od potworków, na których expimy, imbu z odpornościami na żywioły w zbroi/tarczy.

DLA PALADYNÓW

Dla paladynów zaleca się 2x Powerful Vampirism (1x w broni, 1x w zbroi), 1x Powerful Void (w hełmie) 1x Powerful Strike (w broni) 2x Powerful Precision (1x w broni, 1x w hełmie) oraz zależnie od potworków, na których expimy, imbu z odpornościami na żywioły w zbroi.

DLA CZARODZIEJÓW

Dla czaroziejów zaleca się Powerful Void (1x w broni, 1x w hełmie), 1x Powerful Epiphany (w hełmie), 1x Powerful Strike (w broni) oraz zależnie od potworków, na których expimy, imbu z odpornościami na żywioły w zbroi oraz tarczy.
WYSYSANIE ŻYCIA
Basic Vampirism
Zamienia 5% obrażeń w punkty życia, z szansą 100%.
 
Vampire Teeth 25
Intricate Vampirism
Zamienia 10% obrażeń w punkty życia, z szansą 100%.
 
Vampire Teeth 25
Bloody Pincers 15
Powerful Vampirism
Zamienia 20% obrażeń w punkty życia, z szansą 100%.
 
Vampire Teeth 25
Bloody Pincers 15
Piece of Dead Brain 5
WYSYSANIE MANY
Basic Void
Dodaje 6% many, w zależności od ilości zadanego obrażenia, z szansą 100%.
 
Rope Belts 25
Intricate Void
Dodaje 9% many w zależności od ilości zadanego obrażenia, z szansą 100%.
 
Rope Belts 25
Silencer Claws 25
Powerful Void
Dodaje 15% many, w zależności od ilości zadanego obrażenia, z szansą 100%.
 
Rope Belts 25
Silencer Claws 25
Some Grimeleech Wings 5
OBRAŻENIA KRYTYCZNE
Basic Strike
Podnosi obrażenia krytyczne o 15% z szansą na zadanie ich 10%.
 
Protective Charm 20
Intricate Strike
Podnosi obrażenia krytyczne o 25% z szansą na zadanie ich 10%.
 
Protective Charm 20
Sabretooth 25
Powerful Strike
Podnosi obrażenia krytyczne o 50% z szansą na zadanie ich 10%.
 
Protective Charm 20
Sabretooth 25
Vexclaw Talon 5
PRĘDKOŚĆ PORUSZANIA SIĘ
Basic Swiftness
Zwiększa prędkość poruszania się o 10.
 
Damselfly Wing 15
Intricate Swiftness
Zwiększa prędkość poruszania się o 15.
 
Damselfly Wing 15
Compass 25
Powerful Swiftness
Zwiększa prędkość poruszania się o 30.
 
Damselfly Wing 15
Compass 25
Waspoid Wing 20
UDŹWIG
Basic Featherweight
Zwiększa udźwig (cap) o 5%.
 
Fairy Wings 20
Intricate Featherweight
Zwiększa udźwig (cap) o 15%.
 
Fairy Wings 20
Little Bowl of Myrrh 10
Powerful Featherweight
Zwiększa udźwig (cap) o 30%.
 
Fairy Wings 20
Little Bowl of Myrrh 10
Goosebump Leather 5
UMIEJĘTNOŚĆ - AXE FIGHTING
Basic Chop
Zwiększa umiejętność Axe Fighting o +1.
 
Orc Tooth 20
Intricate Chop
Zwiększa umiejętność Axe Fighting o +2.
 
Orc Tooth 20
Battle Stone 25
Powerful Chop
Zwiększa umiejętność Axe Fighting o +4.
 
Orc Tooth 20
Battle Stone 25
Moohtant Horn 20
UMIEJĘTNOŚĆ - CLUB FIGHTING
Basic Bash
Zwiększa umiejętność Club Fighting o +1.
 
Cyclops Toe 20
Intricate Bash
Zwiększa umiejętność Club Fighting o +2.
 
Cyclops Toe 20
Ogre Nose Ring 15
Powerful Bash
Zwiększa umiejętność Club Fighting o +4.
 
Cyclops Toe 20
Ogre Nose Ring 15
Warmaster's Wristguards 10
UMIEJĘTNOŚĆ - SWORD FIGHTING
Basic Slash
Zwiększa umiejętność Sword Fighting o +1.
 
Lion's Mane 25
Intricate Slash
Zwiększa umiejętność Sword Fighting o +2.
 
Lion's Mane 25
Mooh'tah Shell 25
Powerful Slash
Zwiększa umiejętność Sword Fighting o +4.
 
Lion's Mane 25
Mooh'tah Shell 25
War Crystal 5
UMIEJĘTNOŚĆ - DISTANCE FIGHTING
Basic Precision
Zwiększa umiejętność Distance Fighting o +1.
 
Elven Scouting Glass 25
Intricate Precision
Zwiększa umiejętność Distance Fighting o +2.
 
Elven Scouting Glass 25
Elven Hoof 20
Powerful Precision
Zwiększa umiejętność Distance Fighting o +4.
 
Elven Scouting Glass 25
Elven Hoof 20
Metal Spike 10
UMIEJĘTNOŚĆ - SHIELDING
Basic Blockade
Zwiększa umiejętność Shielding o +1.
 
Piece Of Scarab Shell 20
Intricate Blockade
Zwiększa umiejętność Shielding o +2.
 
Piece Of Scarab Shell 20
Brimstone Shell 25
Powerful Blockade
Zwiększa umiejętność Shielding o +4.
 
Piece Of Scarab Shell 20
Brimstone Shell 25
Frazzle Skin 25
UMIEJĘTNOŚĆ - MAGIC LEVEL
Basic Epiphany
Zwiększa umiejętność Magic Level o +1.
 
Elvish Talisman 25
Intricate Epiphany
Zwiększa umiejętność Magic Level o +2.
 
Elvish Talisman 25
Broken Shamanic Staff 15
Powerful Epiphany
Zwiększa umiejętność Magic Level o +4.
 
Elvish Talisman 25
Broken Shamanic Staff 15
Strand Of Medusa Hair 15
OBRONA - ŚMIERĆ
Basic Lich Shroud
Redukuje otrzymane obrażenia od śmierci o 2%.
 
Flask of Embalming Fluid 25
Intricate Lich Shroud
Redukuje otrzymane obrażenia od śmierci o 5%.
 
Flask of Embalming Fluid 25
Gloom Wolf Fur 20
Powerful Lich Shroud
Redukuje otrzymane obrażenia od śmierci o 10%.
 
Flask of Embalming Fluid 25
Gloom Wolf Fur 20
Mystical Hourglass 5
OBRONA - ZIEMIA
Basic Snake Skin
Redukuje otrzymane obrażenia od ziemi o 3%.
 
Piece of Swampling Wood 25
Intricate Snake Skin
Redukuje otrzymane obrażenia od ziemi o 8%.
 
Piece of Swampling Wood 25
Snake Skin 20
Powerful Snake Skin
Redukuje otrzymane obrażenia od ziemi o 15%.
 
Piece of Swampling Wood 25
Snake Skin 20
Brimstone Fangs 10
OBRONA - ENERGIA
Basic Cloud Fabric
Redukuje otrzymane obrażenia od energii o 3%.
 
Wyvern Talisman 20
Intricate Cloud Fabric
Redukuje otrzymane obrażenia od energii o 8%.
 
Wyvern Talisman 20
Crawler Head Plating 15
Powerful Cloud Fabric
Redukuje otrzymane obrażenia od energii o 15%.
 
Wyvern Talisman 20
Crawler Head Plating 15
Wyrm Scale 10
OBRONA - OGIEŃ
Basic Dragon Hide
Redukuje otrzymane obrażenia od ognia o 3%.
 
Green Dragon Leather 20
Intricate Dragon Hide
Redukuje otrzymane obrażenia od ognia o 8%.
 
Green Dragon Leather 20
Blazing Bone 10
Powerful Dragon Hide
Redukuje otrzymane obrażenia od ognia o 15%.
 
Green Dragon Leather 20
Blazing Bone 10
Draken Sulphur 5
OBRONA - ŚWIĘTOŚĆ
Basic Demon Presence
Redukuje otrzymane obrażenia od świętości o 3%.
 
Cultish Robe 25
Intricate Demon Presence
Redukuje otrzymane obrażenia od świętości o 8%.
 
Cultish Robe 25
Cultish Mask 25
Powerful Demon Presence
Redukuje otrzymane obrażenia od świętości o 15%.
 
Cultish Robe 25
Cultish Mask 25
Hellspawn Tail 20
OBRONA - LÓD
Basic Quara Scale
Redukuje otrzymane obrażenia od lodu o 3%.
 
Winter Wolf Fur 25
Intricate Quara Scale
Redukuje otrzymane obrażenia od lodu o 8%.
 
Winter Wolf Fur 25
Thick Fur 15
Powerful Quara Scale
Redukuje otrzymane obrażenia od lodu o 15%.
 
Winter Wolf Fur 25
Thick Fur 15
Deepling Warts 10
OBRAŻENIA - ŚMIERĆ
Basic Reap
Zmienia 10% obrażeń fizycznych na obrażenia od śmierci.
 
Pile of Grave Earth 25
Intricate Reap
Zmienia 25% obrażeń fizycznych na obrażenia od śmierci.
 
Pile of Grave Earth 25
Demonic Skeletal Hand 20
Powerful Reap
Zmienia 50% obrażeń fizycznych na obrażenia od śmierci.
 
Pile of Grave Earth 25
Demonic Skeletal Hand 20
Petrified Scream 5
OBRAŻENIA - ZIEMIA
Basic Venom
Zmienia 10% obrażeń fizycznych na obrażenia od ziemi.
 
Swamp Grass 25
Intricate Venom
Zmienia 25% obrażeń fizycznych na obrażenia od ziemi.
 
Swamp Grass 25
Poisonous Slime 20
Powerful Venom
Zmienia 50% obrażeń fizycznych na obrażenia od ziemi.
 
Swamp Grass 25
Poisonous Slime 20
Slime Heart 2
OBRAŻENIA - ENERGIA
Basic Electrify
Zmienia 10% obrażeń fizycznych na obrażenia od energii.
 
Rorc Feather 25
Intricate Electrify
Zmienia 25% obrażeń fizycznych na obrażenia od energii.
 
Rorc Feather 25
Peacock Feather Fan 5
Powerful Electrify
Zmienia 50% obrażeń fizycznych na obrażenia od energii.
 
Rorc Feather 25
Peacock Feather Fan 5
Energy Vein 1
OBRAŻENIA - OGIEŃ
Basic Scorch
Zmienia 10% obrażeń fizycznych na obrażenia od ognia.
 
Fiery Heart 25
Intricate Scorch
Zmienia 25% obrażeń fizycznych na obrażenia od ognia.
 
Fiery Heart 25
Green Dragon Scale 5
Powerful Scorch
Zmienia 50% obrażeń fizycznych na obrażenia od ognia.
 
Fiery Heart 25
Green Dragon Scale 5
Demon Horn 5
OBRAŻENIA - LÓD
Basic Frost
Zmienia 10% obrażeń fizycznych na obrażenia od lodu.
 
Frosty Heart 25
Intricate Frost
Zmienia 25% obrażeń fizycznych na obrażenia od lodu.
 
Frosty Heart 25
Seacrest Hair 10
Powerful Frost
Zmienia 50% obrażeń fizycznych na obrażenia od lodu.
 
Frosty Heart 25
Seacrest Hair 10
Polar Bear Paw 5